Post by cumibdiaficor on Mar 12, 2022 16:32:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tanki Online - PvP tank shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tanki Online - PvP tank shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Tanki Online - PvP tank shooter 2022 version ▞▞▞
Superleuk, erg handig en makkelijk te koppelen aan je pc-account.
Super leuk alleen had ik nog nooit een gouden doos kunnen pakken ik heb al alle torentjes
Mobiele app zuigt In mobiele app zien alle heuvels er erg klein uit en vraag ik me af hoe mensen dit gebruiken. Ik weet zeker dat deze mensen al krachtige specificaties dragen of binnenkort zullen zijn. Het mist echt game-ervaring en verbruikt veel van de batterij. Het mist ook de echte game-ervaring dan je op je computer speelt. Nu moet de app worden bijgewerkt om te starten, maar Google werkt deze niet bij. Dit betekent dat de mobiele app niet werkt en nutteloos is
Tanki Online - PvP tank shooter Arcade ufkb
Weet niet waar alle beoordelingen met hoge sterren vandaan komen. het spel is extreem moeilijk om zowel beweging te beheersen en beweging van het torentje is bijna onmogelijk. pictogrammen zijn te klein om in te drukken. En je hebt geen toegang tot de clanchat. ter plekke draaien is niet aan de orde en je blijft maar zitten voor mensen die op pc spelen. Het enige voordeel is dat je je uitrusting onderweg kunt upgraden en beloningen kunt claimen. Bovendien kunt u upgrades versnellen voor het bekijken van een advertentie.
Het spel was vroeger goed, maar met de laatste veranderingen is het onmogelijk om het op je gemak te spelen. Ik kan niet bewegen met de joystick zoals ik vroeger deed, hetzelfde geldt voor de joystick voor benodigdheden, ook mijn benodigdheden verdwijnen gewoon zonder reden, onder andere.Ik kan dit spel nog steeds niet spelen nadat ik heb gevraagd om te updaten ... waarom
leuk spel. ik vind het alles!😉
Ontwikkelaars hebben deze app opgegeven en het kan hen niets schelen als spelers er moeite mee hebben om erin te spelen. De meest opvallende bug in de mobiele versie is dat al je rompen licht van gewicht zijn en dat je door je vijanden kunt worden rondgeslingerd. Dit is al een tijdje aan de gang en ontwikkelaars hebben er niet de minste aandacht aan besteed. Nu wil ik niet dat een moderator van verontschuldigingen hier een nutteloos antwoord op plaatst, net zoals bij elke andere recensie.
Vind het spel leuk, en ik vind het geweldig dat ik het kan spelen vanuit de browser, pc of Android. Maar waar ik een hekel aan heb en dat erg vervelend is, is de manier waarop je betaalt om te winnen, vooral als er een groep van 2 of 3 spelers is met premium-accounts, dan oefen je gewoon een doelwit voor hen. Het is ook erg vervelend om de helft van het team de hele tijd te zien snipen.
Ik ben dol op tanki, maar zoals altijd kunnen we elke nieuwe update niet updaten, dus ontwikkelaars willen er iets aan doen of gewoon gaan zitten 👎👎.
Tanki Online - PvP tank shooter Arkada muv
Hallo beste lezer. Ik begrijp niet waarom deze game zoveel lage RAITING heeft, deze game als MOBA-applicaties en webgame-ervaring is een van de beste ... ongelooflijk ongelooflijke coole graphics 👏. Word lid van de community en speel met mensen van over de hele WERELD. Maar er zijn enkele bugs die je moet oplossen om meer mensen uit te nodigen om deel te nemen aan het tanki-feest. Ik raad aan om het spel leuker te maken met geluiden. DuckDuck.ge
Dit is een heel goed spel. Maar er zijn enkele zeer slechte bugs/glitches: 1) Verbinding - Tijdens het spelen kun je zien dat iedereen gek wordt. Je schiet iemand neer en hij teleporteert ineens ook al is mijn internet goed en stabiel. 2) Bugs - Na een kleine vertraging kan ik geen schade aanrichten. Ik schiet, maar ik kan geen schade aanrichten. De strijd is gestreden en ik begin een nieuwe. Kan nog steeds geen schade aanrichten. Elke keer dat dit gebeurt, moet ik de app opnieuw opstarten. 3) Bediening - Ik begrijp de invert-bediening niet, er is geen verschil
Ik speel dit echt op pc en het loopt zo soepel, maar toen ik het nu op Android probeerde, 1. Soms duurt het laden langer, zelfs met sterkere wifi 2. Annuleerknop bij het laden van gevechten reageert niet 3. Het meest irritant zijn de vertragingen en glitches tijdens de strijd 4. Maak de uitrusting in de garage een beetje goedkoper ..
Te gek ik vind het een heel leuk spel je kan het ook op je laptop MacBook iMac Windows downloaden dan moet je gewoon op Google bedanken online typen
Waarom heeft dit spel 4,5 minuten nodig om een gevecht te spelen? Het is niet vereist voor de webversie. Ik verveel me van het spelen van boter en kaas. Los dit probleem op. Laadscherm is beter dan boter en kaas. Verwijder dat en maak het spel sneller.
leuk spel, maar je kunt je bijnaam niet wijzigen als je bent ingelogd met google
Tanki Online los het cameraprobleem op om de een of andere reden mijn camera wordt gek en het maakt het spel bijna onspeelbaar. Ik vind dit spel dat ik gebruik om het op pc te spelen erg leuk. Ik hoop dat je het cameraprobleem kunt oplossen Alvast bedankt
Hallo, mag ik voorstellen of verzoeken om de ronde destabilisatie van railgun te bufferen, zoals de kritieke kans vergroten Omdat elk schot altijd een basisaanval heeft, bedoel ik dat de kritieke kans laag is. Dus pls buff / verhoog de kritieke kans op de ronde destabilisatie van railgun
waarom kan ik het niet updaten moet ik perse iets vewijderen??? ik vind het echt niet leuk dat ik het niet kan updaten alleen het is wel een leuk spel
Werkt prima na update. Klein verzoek aan uitgever: controleer in de backend/Play Store of er een update beschikbaar is om te downloaden voordat je de game blokkeert en gebruikers pusht om te updaten.
Leuk spel, heb het op de pc gespeeld. Het lijkt er echter op dat er een bug is waarbij je stopt met het aanrichten van schade. Servers zijn niet erg goed.
Tanki online is een leuke spel alleen zijn er een aantal min puntjes op de mobiele versie, als je turret draait en daarna met je romp vooruit wilt dan draait de romp automatisch bij naar de richting waar de turret heen gedraaid is, dat is het beste vervelend .
Ik was eerst erg tevreden over het spel vanwege de mooie graphics bij weinig gegevens. Maar nu moet ik 3 sterren geven omdat de server van het spel en het spel zelf inderdaad erg traag is!! Ik moet minstens 5-10 minuten wachten tot het spel is geladen en dan nog 5 minuten voordat het spel begint. Ik verzoek Alternativa Games om dit probleem op te lossen en dan zal ik 5 sterren aan het spel geven.
Ik speel deze game sinds 2012 actief en ik kan alleen maar zeggen dat de game zo veranderd is. Van de systeemverandering van M naar Mk tot het vertrek van geliefde gebruikers, ik heb de updates en wijzigingen aan deze game doorstaan.Het was zo anders, na mijn terugkeer in 2016. In 2021, tijdens een wereldwijde crisis, heb ik tijd gevonden om dit opnieuw te spelen. Je moet dit spel echt proberen, het is leuk, maar je hebt misschien heel veel tijd nodig om het te spelen, aangezien elk gevecht niet meer slechts 6 minuten duurt. Een probleem is de pay-to-win-spelers, maar je kunt ermee omgaan als je bekwaam bent.
cooooooooooooooooool
Breng 2012 Tanki Online terug. Dit spel is alleen p2w
Het spel werkt letterlijk niet. Er staat dat het verouderd is en dat ik het moet updaten, maar als ik naar de playstore ga, kan het niet eens updaten.
Talking Tom & Ben News Διασκέδαση itul
beste spel evveerrr
Telkens wanneer ik de update open, wordt de game maar in Google Play niet weergegeven. Maak het alsjeblieft.
Ik vond dit spel erg leuk in 2015-2019, sindsdien gaat het met de dag naar de afgrond, omdat er meer dan goed wordt toegevoegd aan slecht. Volledige onbalans, ik weet niet of dit spel zal helpen.
Echt lache
"Bedankt voor uw feedback". Nutteloze ondersteuning voor ontwikkelaars. Genoten op pc, deze mobiele versie is slecht. Het duurt een eeuwigheid om iets te doen, het laden van de balk is een nutteloze leugen, het hele punt is om te zien hoe lang je wacht, maar als het blijft resetten wanneer het 100% bereikt, wat heeft het dan voor zin? Ik zou willen dat deze spellen zouden leren van andere succesvolle spellen, als anderen het goed kunnen, wat houdt je tegen? Ik haat het dat mijn tijd verspild wordt.
is leuk
Tanki Online - PvP tank shooter Аркаде pig
Je moet echt updates toevoegen in de Play Store, omdat het moeilijk is om updates van internet te installeren en ze werken niet eens. Ik vind het spel leuk, hoewel het veel vertragingen heeft en de framesnelheid veel daalt tijdens het spelen. Het glibbert ook veel en je tank respawnt soms nooit en je moet de garage in en uit gaan om hem terug te brengen
Ik haat het feit dat jullie kopers toestaan om één mk-niveau hoger te krijgen dan het mk-niveau dat in de garage is toegestaan. voorbeeld: sommige spelers krijgen gs:9000 in rangen als majeur, wat super oneerlijk is (hierdoor stoppen veel spelers met dit spel). Als jullie dit toestaan, laat ze dan tenminste spelen tegen spelers met gs:9000, in plaats van spelers met gs:4000. Ik had onlangs een wedstrijd tegen een gs:9000 jgr in tjr, ons team werd vernietigd. Ik ben ok met kopers, maar stop ermee om ze hogere gs-scores te laten krijgen dan toegestaan.
Was vroeger dol op dit spel. Nu is het een grindfestijn. Matchmaking is belachelijk. En de besturing is extreem onintuïtief.
Je kunt niet eens meedoen aan het spel. Ik heb Samsung S21, het is nooit geladen
Ik ben dol op het spel, ik speel het al vanaf de 10 dagen van de kristallen doos. Maar deze nieuwe trend van zelfvernietiging als ik het niet triggerde, begint vervelend te worden.
Het is niet zo goed nu er staat dat er een update is en id laat het me niet zien, dus hoe repareer ik het?
Goed gespeeld in 2010 toen ik op school zat, echt de herinnering terugbrengen die het tweede deel maakte, zoals tanky x bug, het werd afgesloten dus
Het was in het begin best goed en het was heel de moeite waard om te spelen, maar het begon steeds meer onbeloond te worden naarmate de tijd verstreek. Ze voegden meer sleur toe aan het spel en pushten meer pay-to-win-elementen. De aantallen spelers zijn er niet eens meer. Al met al was het een leuk spel.....
Ik kan tanki niet online updaten, help als je mijn fout oplost. Ik zal 4 sterren beoordelen, maar de fout is dat de update niet beschikbaar is in de Google Play Store
Geweldig spel gratis om mensen te spelen die ik speel zonder geld voor items